Home » , » Θαλαμηγός με "αόρατους" επιβάτες

Θαλαμηγός με "αόρατους" επιβάτες

Written By Dimitris Kalidis on Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014 | 1:02 μ.μ.

Δέος προκαλεί τις τελευταίες ημέρες στους Θεσσαλονικείς το πλωτό θαύμα που ονομάζεται «Madame Gu», το οποίο έκανε την εμφάνισή του στο λιμάνι της πόλης στις 11 Απριλίου, έχοντας αφήσει πίσω του τον Βράχο του Γιβραλτάρ.

Το σκάφος είναι τεραστίων διαστάσεων και έχει αποσπάσει διεθνή βραβεία ντιζάιν. Με μήκος 99 μέτρων και πλάτος 14μ., σίγουρα η υπερπολυτελής θαλαμηγός δεν περνά απαρατήρητη σε όποιο λιμάνι και αν αγκυροβολήσει.

Η εμφάνισή της, όμως, και το μέγεθός της -όταν καθελκύστηκε το 2013 ήταν το μεγαλύτερο μηχανοκίνητο γιοτ που είχε κατασκευαστεί ποτέ στα ναυπηγεία της Ολλανδίας και το 32ο πιο μεγάλο παγκοσμίως- δεν είναι τα μόνα στοιχεία που προσελκύουν το ενδιαφέρον.

Οι επιβάτες που μεταφέρει στις πολυτελείς καμπίνες της παραμένουν  μέχρι στιγμής «αόρατοι»στην πόλη, γεγονός που έχει δημιουργήσει έντονη φημολογία γύρω από την ταυτότητά τους.

Το μόνο σίγουρο, πάντως, είναι ότι πρόκειται για τουρίστες με υψηλό… βαλάντιο. Χαρακτηριστικό είναι ότι, σύμφωνα με έγκυρες πηγές του zougla.gr, για ένα μίνι ταξίδι από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έως το Άγιον Όρος ανήμερα του Πάσχα χρειάστηκαν τέσσερα βυτία με πετρέλαιο προκειμένου να γεμίσουν οι δεξαμενές της «Madame Gu». Όπως αναφέρουν οι ειδικοί, για την εν λόγω ποσότητα καυσίμου καταβλήθηκε ως αντίτιμο το -διόλου ευκαταφρόνητο- ποσό των 130.000 ευρώ!

Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, η θαλαμηγός φιλοξενεί 12 άτομα, ενώ το πλήρωμά της ανέρχεται σε 35.

Μιλώντας στο zougla.gr, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) Στέλιος Αγγελούδης ανέφερε ότι πρόκειται για ένα πολυτελές σκάφος που έλαβε άδεια και έδεσε στο λιμάνι, ωστόσο, όπως είπε, ούτε ο ίδιος γνωρίζει ποιοι είναι οι επιβάτες του. «Τέτοια σκάφη χρησιμοποιούνται από ανθρώπους με υψηλότατα εισοδήματα» τόνισε.




H «Μadame Gu» στην Κέρκυρα

H ίδια θαλαμηγός είχε εμφανιστεί ξανά στην Ελλάδα -και συγκεκριμένα στην Κέρκυρα- πέρυσι. Οι πληροφορίες ήθελαν τότε τον Ρώσο εκατομμυριούχο Αντρέι Σκοτς (Andrei Skoch), έναν από τους 300 πιο πλούσιους ανθρώπους του κόσμου και τον 19ο πλουσιότερο Ρώσο, να είναι μεταξύ των επιβαινόντων και μάλιστα όχι για τουρισμό αλλά «για δουλειές».

Τα δημοσιεύματα των ημερών ανέφεραν, μάλιστα, ότι ο 47χρονος τότε Σκοτς -η περιουσία του οποίου ανέρχεται σε περίπου 8 δισ. δολ.- είχε επισκεφθεί το νησί προκειμένου να δει από κοντά έκταση που είχε πωληθεί σε εταιρεία του συμπατριώτη του, Ρομάν Αμπράμοβιτς, και την οποία σκόπευε να αξιοποιήσει τουριστικά.


Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης;


Ποιος είναι όμως ο ιδιοκτήτης της θαλαμηγού; Μέχρι πρότινος έντονη ήταν η φημολογία πως ανήκει στον προαναφερθέντα Ρώσο

Ο Ρώσος μεγιστάνας Αντρέι Σκοτς
Ο Ρώσος μεγιστάνας Αντρέι Σκοτς
μεγιστάνα Αντρέι Σκοτς. Ο πατέρας του Αντρέι, ο Βλαντίμιρ Σκοτς, κατέχει -για λογαριασμό του γιου του- μερίδιο 30% στην εταιρεία συμμετοχών USM Holdings, που μεταξύ άλλων έχει υπό τη σκέπη της τη «Metalloinvest», μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες μετάλλου παγκοσμίως.

Πρόσφατα, όμως, νομική φίρμα του Λονδίνου έστειλε σε εξειδικευμένο site ναυτιλίας επιστολή με την οποία διευκρίνιζε ότι ο Σκοτς ουδεμία σχέση έχει με την ιδιοκτησία της «Madame Gu», παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα.

Συνεπώς, το ιδιοκτησιακό της καθεστώς παραμένει γρίφος, όπως και οι λόγοι της επίσκεψής της στη Θεσσαλονίκη: αναψυχή ή δουλειές;

Πλωτό θαύμα με βραβεία

Όποιοι και αν είναι, πάντως, οι επιβάτες της «Madame Gu», η θαλαμηγός κερδίζει από μόνη της τις εντυπώσεις, καθώς αποτελεί ένα πλωτό θαύμα μηχανικής και ντιζάιν, που χρειάστηκε τέσσερα χρόνια για να ολοκληρωθεί στα διεθνούς φήμης ολλανδικά ναυπηγεία Feadship.

Το σούπερ γιοτ σχεδιάστηκε από το πασίγνωστο γραφείο σχεδιαστών «Andrew Winch Designs» (AWD), ενώ η ναυπηγική του αρχιτεκτονική «ενορχηστρώθηκε» από την ομάδα των «De Voogt Naval Architects». Μάλιστα, το AWD τιμήθηκε με το αναγνωρισμένο βραβείο «Neptune» για τον εξωτερικό σχεδιασμό της θαλαμηγού.

Παρά το μεγάλο μέγεθός της, η θαλαμηγός, που είναι υπερατλαντικής εμβέλειας, μπορεί να αναπτύξει αρκετά υψηλές ταχύτητες, της τάξεως των 24 κόμβων (ανώτατη), ενώ διαθέτει δεξαμενές καυσίμων χωρητικότητας 250.000 λίτρων.

Το project κατασκευής της θεωρήθηκε επίσης ως ένα πολύ καλό παράδειγμα της μοναδικής ικανότητας των ναυπηγείων Feadship να κατασκευάζουν πλοία κατά παραγγελία, «κομμένα και ραμμένα» στις επιθυμίες του πελάτη.

Τα χαρακτηριστικά του πλοίου:

IMO: 1011331
MMSI: 319906000
Διακριτικό: ZGCW7
Σημαία: Cayman Is
Τύπος: Yacht
Ολική Χωρητικότητα (GRT): 2920
Χωρητικότητα (DWT): 549
Μήκος x Πλάτος: 99m x 14m
Έτος κατασκευής: 2013
Κατάσταση: Ενεργό














Πηγή : zougla.gr
Share this article :

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 2012 - 2018. newsontime.gr

powered by Blogger