NewsΕλλάδαΕπικαιρότηταΚοινωνία

Ελληνικός σιδηρόδρομος: Από αύριο στις ράγες ΟΣΕ και προαστιακός

Όλα όσα αποφασίστηκαν κατά τη συνεδρίαση του Συντονιστικού Κέντρου Ασφάλειας Σιδηροδρόμων

Επανεκκίνηση για ΟΣΕ και προαστιακό από αύριο, 22 Μαρτίου, αλλά με νέα μέτρα τόσο ως προς την ταχύτητα όσο και ως προς τα νυχτερινά δρομολόγια, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Κατά τη συνεδρίαση του Συντονιστικού Κέντρου Ασφάλειας Σιδηροδρόμων αποφασίστηκαν τα νέα μέτρα αναφορικά με την ασφαλή διέλευση των τρένων.
Οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.
Σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού θα υπάρχουν, αυστηρά, δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας συνοδός, ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν μόνο ένας.
Επίσης, συζητήθηκε το ζήτημα της πυρασφάλειας και της πυρανίχνευσης στις σήραγγες, καθώς και οι ραδιοεπικοινωνίες και ο φωτισμός εκεί.
Αποφασίστηκε να γίνονται ασκήσεις ετοιμότητας επί χάρτου αλλά και στο πεδίο, με σενάρια αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών, και ότι θα συμμετέχουν Αστυνομία, Πυροσβεστική και ΕΚΑΒ.

Επανεκκίνηση δρομολογίων

  • Ο προαστιακός Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Λιόσια – Χαλκίδα
  • Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα & Δράμα
  • Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη
  • Ο προαστιακός Πάτρα – Ρίο
  • Παράλληλα θα ξεκινήσουν δύο ζεύγη εμπορικών αμαξοστοιχιών.

Τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τρένων

Τα τρένα θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής (όπως στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα, όπου γίνονται εργασίες για την τηλεδιοίκηση).
Από αύριο θα υπάρχουν σε όλα τα δρομολόγια και του προαστιακού αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας συνοδός αλλά και δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν ένας, όπως σε Παλαιοφάρσαλο, Λιτόχωρο, Πλατύ.
Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Μείωση ταχύτητας

80 χλμ. σε προαστιακούς/εμπορευματικούς
100 χλμ. σε επιβατικές αμαξοστοιχίες
Θα υπάρξει σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες, με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας και τηλεδιοικητές).
Θα αναβαθμιστούν οι υποδομές με ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του κύριου άξονα, ενώ άμεσα πρόκειται να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάταξη και συντήρηση των σηράγγων.

parapolitika.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button